WARUNKI GWARANCJI
- Nazwa i adres gwaranta: Baby Monsters Polska Sp. z o.o., ul. E.Plater 2, 58-105 Świdnica, zwany dalej Baby Monsters Polska).
- Baby Monsters Polska gwarantuje, że produkt wolny jest od wad uniemożliwiających lub utrudniających korzystanie z produktu w sposób opisany w instrukcji obsługi.
- Okres gwarancji rozpoczyna się w dniu zakupu produktu i trwa 24 miesiące.
- W przypadku wystąpienia wad należy zwrócić się do sprzedawcy. Sprzedawca powinien zapakować wyrób i wysłać go do Baby Monsters Polska wraz z czytelnym opisem reklamacji oraz kartą gwarancyjną oraz w przypadku jego posiadania - paragonem fiskalnym. Prosimy o nie wysyłanie produktu na koszt Baby Monsters Polska bez wcześniejszego uzgodnienia.
- Termin wykonania naprawy gwarancyjnej to 14 dni.
- Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas trwania naprawy.
- Uszkodzenia nieobjęte zakresem gwarancji tj. nie wynikające z niezgodności produktu z zapewnieniami w pkt. 2 mogą być usunięte na koszt klienta po wcześniejszym uzgodnieniu zakresu i kosztów naprawy z klientem.
- Sposób naprawy produktu ustala udzielający gwarancji.
- Gwarancja nie obejmuje:
- uszkodzeń powstałych na skutek użytkowania i konserwacji niezgodnej z instrukcją obsługi, niewłaściwej eksploatacji i przechowywania;
- samowolnych przeróbek i napraw wykonywanych przez osoby do tego nieuprawnione;
- uszkodzeń mechanicznych i termicznych powstałych na skutek użytkowania produktu po jego wydaniu (np.zarysowania, uszkodzona tapicerka);
- zniszczenia tkanin spowodowanych długotrwałym działaniem promieni słonecznych (płowienie). - W przypadku zgubienia karty gwarancyjnej nie będą wydawane duplikaty.
- Terytorialny zasięg ochrony gwarancyjnej to Polska, w celu realizacji uprawnień z gwarancji, użytkownik powinien zgłosić się w opisany wyżej sposób do sprzedawcy na terenie Polski.
- Gwarancje na produkt nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z rękojmi.
- Produkty do reklamacji przyjmowane są wyłącznie czyste i w kartonowym opakowaniu (oryginalnym lub zastępczym).
- Przed każdym użyciem produktu sprawdź, czy jest on w pełni sprawny i czy wszystkie funkcje działają prawidłowo. W przypadku wykrycia jakichkolwiek usterek nie używaj produktu oraz skontaktuj się z serwisem przedsiębiorstwa Baby Monsters Polska lub sprzedawcą.
- Naprawa gwarancyjna ze względów bezpieczeństwa może być połączona z wymianą bądź modyfikacją niektórych elementów produktu powodującą zmiany w jego wyglądzie lub niektórych dodatkowych funkcjach .
Zgłoszenia gwarancyjne prosimy przesyłać za pomocą formularza zamieszczonego w dziale "Kontakt"